Welkom bij Aloë

Welkom op de site van Tennisvereniging Aloë

Tennisvereniging Aloë is een gezellige en sportieve vereniging voor jong en oud. Op deze website vind je alle informatie met betrekking tot de mogelijkheden die de vereniging biedt om gezellig te tennissen. Aloë beschikt over 2 gravel banen, 2 roodzand kunstgras en 1 oefenbaan. Op de roodzand kunstgras banen kan het hele jaar gespeeld worden.
Wil je een keer komen kijken dan ben je van harte welkom, op onze complex.
Meestal is er op dinsdagavond een toss avond en kun je gelijk kennis maken met een aantal leden van onze club.

Bij het tennispark is ook onze kantine / kleedruimte waar je even lekker een drankje kunt nemen na je inspanning. Ieder lid kan tegen een kleine vergoeding een sleutel kopen, die toegang geeft tot de ingangsdeur en de kleedkamers.

Kennismaken met tennis:
Ieder jaar is er in maart/april een clinic waar jong en oud kunnen kennismaken met de tennissport. Vind je het leuk, dan kan je lid worden en/of lessen volgen.

Lidmaatschap:
Het contributiejaar loopt van januari t/m december. Mocht je halverwege het jaar lid worden, dan hoeft er maar de helft van de contributie voor dat jaar betaald te worden.

Zomerlidmaatschap:
In de zomerperiode kun je tijdens de schoolvakanties tijdelijk lid worden van onze vereniging. Dit geldt dan voor een aaneengesloten periode van 8 weken tegen een gereduceerde contributie. Meer informatie hierover kun je krijgen bij het bestuur.

Vragen?

L.T.C. Aloe